daryaa daryaa .

daryaa

افزايش آمار ازدواج در استان سمنان/مرگ تدريجي تشريفات باشيوع كرونا

به گزارش خبرنگار مهر، امير بينايي عصر سه‌شنبه در جلسه كارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده به ميزباني استانداري سمنان ضمن بيان از بين رفتن بسياري از تشريفات و آداب‌ورسوم پرهزينه براي برگزاري مراسم ازدواج كه يكي از بركات مهم شيوع كرونا در كشور بود، اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون بر اساس آمار اداره كل ثبت‌احوال استان شاهد افزايش آمار ازدواج در سمنان بوديم.

وي بابيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون ۱۰ جلسه كارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده در استان سمنان برگزار شد كه اين نشست‌ها ۵۹ مصوبه داشت، افزود: ۸۳ درصد از مصوبات اين كارگروه در ارتباط با حوزه سلامت بوده كه تمامي مصوبه‌هاي اين بخش از سوي دستگاه‌هاي مرتبط به‌طور تقريبي در گام اجرايي قرار گرفت.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري سمنان با تأكيد بر اينكه ترويج فرهنگ ازدواج آسان به‌عنوان يك ضرورت در جامعه احساس مي‌شود، خاطرنشان كرد: در شرايط سخت اقتصادي كاهش هزينه‌هاي اضافي براي ازدواج نقش مؤثري در رفع و كاهش بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي ايفا مي‌كند.

بينايي با اشاره به اينكه پديده‌هاي اجتماعي متأثر از حوزه‌هاي سياسي، اقتصادي فرهنگي است، خاطرنشان كرد: شرايط اقتصادي موجود، تحريم و كاهش قدرت خريد مردم تأثير زيادي به گرايش جوانان به ازدواج گذاشته و عملاً شرايط لازم را براي بخش‌هايي از جامعه در اين امر مهم و مقدس فراهم نمي‌كند.

وي در ادامه بابيان اينكه تأمين جهيزيه و لوازم زندگي براي جوانان در شرف ازدواج بسيار سخت و در بعضي مواقع ناممكن شده است، يادآور شد: شرايط كرونايي در اين زمينه يك نعمت است كه توانسته بسياري از اين موارد اضافي و موارد غيرضروري را حذف كند.

مقالات بيشتر:سالن عقد شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۲:۳۴ توسط:daryaa موضوع:

دفاتر ازدواج همدان زوج و فرد شدند!

اصغر پيرهادي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: دفاتر رسمي ثبت ازدواج بر اساس شماره دفتر يعني شماره‌هاي زوج در روزهاي زوج و شماره‌هاي فرد در روزهاي فرد فعال هستند.

وي اضافه كرد: در دفاتر ازدواج محلي براي نشستن زوجين و حضور اعضاي خانواده و فاميل براي برپايي جشن جزئي حين عقد پيش بيني شده كه مقر شد براي پيشگيري از تجمع، اجازه برگزاري مراسمي در داخل دفاتر داده نشود.

مديركل ثبت اسناد و املاك استان همدان بيان كرد: همچنين مقرر شده كه متوليان دفاتر ثبت ازدواج تنها اجازه ورود عروس و داماد به همراه والدين و چند شهود براي خواندن خطبه عقد را بدهند.

پيرهادي تاكيد كرد: حضور ديگر اعضاي خانواده و فاميل و برگزاري هر گونه مراسمي در داخل دفاتر رسمي ثبت ازدواج ممنوع است و با متخلفان برخورد قانوني مي شود.

وي بيان كرد: به گفته كارشناسان حوزه بهداشت و درمان يكي از عوامل اصلي شيوع بيماري كرونا برگزاري مراسم و تجمع ها و رعايت نكردن فاصله گذاري فيزيكي است بر اين اساس از تجمع در دفتر ثبت ازدواج جلوگيري شده است.

وي اظهار داشت: تاكنون در اين باره گزارش تخلفي ثبت نشده و تنها يك مورد تجمع در نوروز ۹۹ اتفاق افتاد كه برخورد لازم صورت گرفت.

به گزارش علوم پزشكي همدان، حدود ۳۹ درصد بيماران به علت شركت در اجتماعات، دورهمي، مراسم عروسي، مهماني و مجلس ختم به كرونا مبتلا شدند و سهم تماس‌هاي درون خانگي ۵۶ درصد است.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۰:۲۷ توسط:daryaa موضوع:

كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در كليبر

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ميرمهدي قريشي زاده در نشستي با مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان با موضوع بررسي مسائل و مشكلات ثبتي شهرستان ضمن رضايت مندي از روند رو به رشد صدور اسناد رسمي املاك در شهرستان اظهار اظهار داشت: اميدواريم با سرعت بخشيدن به اين امر شاهد تاثير آن در كاهش اختلافات ملكي و ورود پرونده ها به مراجع قضايي باشيم.

وي افزود: خوشبختانه كمتر از 5 درصد اسنادي كه صادر مي شود منتهي به طرح پرونده در مراجع قضايي مي شوند كه از اين تعداد هم پرونده هاي قابل توجهي در مراحل بدوي دادخواهي رد مي گردند.

رئيس دادگستري شهرستان كليبر با اشاره به معايب مشهود اسناد اصلاحات ارضي و اهميت صدور اسناد رسمي و اجراي طرح حدنگار گفت: خواستار گسترش و سرعت بخشيدن اين طرح در كشور به ويژه شهرستان كليبر شد.

 قريشي زاده ادامه داد: كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در شهرستان را از جمله مشكلات اين شهرستان است.

وي از خدمات ابراهيم نوري رئيس اداره ثبت اسناد شهرستان كليبر تقدير و براي سرپرست جديد شهرستان آرزوي توفيق كرد.

افخمي، مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با تشكر از تعامل تنگاتنگ دستگاه قضايي با اداره ثبت اسناد هدف مشترك هر دو مجموعه را خدمت به آحاد مردم عنوان و اظهار داشت: وظيفه ماست كه خدماتي را ارائه دهيم كه در شأن و منزلت مردم باشد و در اين را از هيچ تلاشي دريغ نمي كنيم.

وي افزود: در اين راستا در دوسال گذشته به اندازه 40 سال كار شده و اسنادي كه در اين دو سال صادر شده اند گواه اين مدعاست.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۰۹ توسط:daryaa موضوع:

بعد از ثبت نام وام ازدواج چه بايد كرد؟

در اين مقاله مي‌خواهيم به دو سوال مهم متقاضيان وام ازدواج يعني بعد از ثبت نام وام ازدواج چه بايد كرد؟‌ و آيا مي‌شود بدون داشتن كد رهگيري ثبت نام وام ازدواج را حذف كرد؟ پاسخ دهيم با من همراه باشيد.

اقتصاد۲۴- ابتدا نياز است كه صبر كنيد تا بانكي كه در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب كرده ايد شعبه‌اي كه مي‌تواند وام را به شما پرداخت كند را تعيين و يا شعبه دلخواه شما را تاييد كند اين پروسه ممكن است از ۱ روز الي چند ماه به طول بيانجامد اگر براي شما مهم است كه زودتر وام خود را دريافت كنيد مي‌توانيد فرم ثبت نام وام ازدواج را پُر كرده و بانك خود را تغيير دهيد ولي اگر بانك شما تعيين شده است به مدت ۱۲ روز زمان داريد كه با مدارك هويتي خود، عقدنامه رسمي و مدارك هويتي ضمانين به شعبه مراجعه كرده و اصل و كپي آن را به متصدي بانك تحويل دهيد، لازم به ذكر است كه به همراه اين مدارك نياز است كه كد پيگيري كه هنگام ثبت نام برايتان پيامك شده است را در اختيار كارمند بانك قرار دهيد تا توضيحات لازم را براي دريافت وام ازدواج در اختيار شما قرار دهد.

مقالات بيشتر:محضر عقد شيك

حذف ثبت نام وام ازدواج بدون كد رهگيري

سوال مهم ديگري كه در وجود دارد حذف ثبت نام وام ازدواج بدون كد رهگيري است كه با توجه به ساختار سايت بانك مركزي اين امكان وجود ندارد و شما ابتدا بايد از منوي سمت راست صفحه بازيابي و چاپ كد رهگيري را انتخاب كرده و مشخصات خواسته شده را وارد نماييد سپس كد رهگيري را دريافت كرده و در منوي سمت راست گزينه حذف ثبت نام را انتخاب كرده و شماره ملي و كد رهگيري به همراه شماره همراهي كه در هنگام ثبت نام وارد كرده ايد را به همراه كد امنيتي را بنويسيد و گزينه ادامه را انتخاب كنيد سپس پيامك ارسال شده به خط خود را در كادر باز شده وارد كرده و تاييد كنيد كه مي‌خواهيد آن را حذف كنيد.

در آخر ما به سوالات ديگري كه زوجين مي‌پرسند هم پاسخ داده ايم مي‌توانيم سوالات خود درون اين سوالات پيدا كنيد و به پاسه آن دست پيدا كنيد.

چرا در هنگام ثبت‌نام بانكي براي ثبت نام وجود ندارد؟ به اين دليل است كه هيچ‌كدام از بانك‌هايي كه در استان شما وام ازدواج به متقاضيان مي‌دهند بودجه لازم را نداشته يا داراي صف طولاني براي دريافت وام ازدواج هستند، براي دريافت وام در بانك و شعبه پيشنهادي مي‌توانيد در قسمت ثبت نام وام ازدواج همين سامانه اطلاعات خود را وارد كرده و اين اطمينان را داشته باشيد كه به محض باز شدن بانك موردنظرتان ثبت نام توسط ما انجام خواهد شد.

آيا اگر من و همسرم در يك بانك و شعبه بخواهيم وام بگيريم اطلاعات يكي از افراد كافي است؟ خير در قسمت ثبت نام وام ازدواج سامانه مي‌بايست اطلاعات هر فرد را جداگانه وارد و ثبت كنيد.

آيا افرادي كه چك برگشتي يا وام معوقه اي داشته باشند مي‌توانند وام ازدواج دريافت كنند؟ به دليل استعلام هايي كه بانك در اين مورد مي‌گيرد وام ازدواج پس از پاك شدن سوء اثر قابل دريافت است.

آيا اگر خودم كارمند دولتي يا بانكي باشم براي وام ازدواج ضامن خودم شوم؟ خير، هيچ فردي نمي‌تواند ضامن خودش باشد.

آيا اگر محل عقد در شهر ديگري باشد و براي مثال در شهر تهران اقدام به ثبت وام ازدواج كنيم مشكلي بوجود خواهد آمد؟ خير در اين مورد محدوديتي وجود ندارد.

آيا اگر شوهرم/همسرم تبعه كشورهايي مثل (عراق، افغانستان، تركيه و..) باشد باز هم مي‌توانم وام ازدواج دريافت كنم؟ براي افرادي كه خود تبعه ايران هستند ممانعتي براي دريافت وام ازدواج وجود ندارد.

آيا ضامنم حتماً بايد در بانكي كه انتخاب كرده ام داراي حساب بانكي باشد؟ خير در بسياري از بانك‌ها اين قانون وجود ندارد اما در تعداد اندكي ممكن است حقوق بگير بودن ضامن در همان بانك الزام باشد.

تعيين شعبه شده اما مي‌خواهم از بانك ديگري وامم را دريافت كنم چگونه مي‌توانم ثبت نامم را پاك كنم؟ به شعبه اي بانكي كه در آن تعيين شعبه شده ايد مراجعه كرده و از آن‌ها درخواست كنيد تا نوبت شما را حذف كنند.

معمولاً بعد از چه مدت زماني بعد از ثبت نام از طرف بانك تعيين شعبه خواهم شد؟ زمان دقيقي براي اين مورد وجود ندارد و بستگي به بودجه، صف بانك و عوامل ديگر دارد.

از چه طريقي مي‌توانم متوجه شوم كه همسرم، قبلاً وام ازدواج خود را دريافت كرده است؟ كافيست به قسمت ثبت نام مراجعه كرده و اطلاعات او را به عنوان متقاضي ثبت نماييد اگر قبلاً وام ازدواجي دريافت شده باشد سايت شما را با پيغام خطا روبرو خواهد كرد.

از كجا مي‌توانم بفهمم كه آيا وام ازدواج در بانكي كه مي‌خواهم باز شده است يا نه؟ شما مي‌بايست خودتان روزانه به سايت وام ازدواج مراجعه كرده و اين مورد را بررسي كنيد يا در بخش ثبت نام سامانه وام ازدواج مراجعه كرده و اطلاعات خود را ثبت اين مورد توسط تيم ما انجام شود.

آيا براي دفعه دوم مي‌توانم وام ازدواج بگيرم؟ خير، وام ازدواج تنها يكبار پرداخت مي‌شود و اگر قبلاً وام ازدواج گرفته باشيد براي ازدواج دوم و سوم قابل دريافت نيست.

براي وام ازدواج دو كد رهگيري به خطم ارسال شده است بايد چكار كنم؟ به سايت وام مراجعه كرده و در قسمت پيگيري وام ازدواج شماره ملي و كد پيگيري خود را وارد كنيد هركدام اطلاعات شما را نمايش داد همان كد رهگيري صحيح است.

آيا در تشكيل پرونده در بانك بايد خود شخص حضور داشته باشد؟ بله، حضور شخص يا وكيل وي الزامي است.

آيا وام ازدواج براي افرادي كه صيغه مي‌كنند نيز قابل دريافت است؟ خير تنها ازدواج رسمي و دائمي

تا چند وقت از زمان عقد بگذرد مي‌توانم وام ازدواجم را بگيرم؟ تا دو سال از تاريخ عقد

آيا خود متقاضي وام هم توسط بانك استعلام و بررسي مي‌شود؟ بله

آيا من و همسرم مي‌توانيم در دو بانك متفاوت وام خود را دريافت كنيم؟ بله

مقالات بيشتر:دفتر وكالت پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۱:۴۰ توسط:daryaa موضوع:

پرداخت بيش از ۸۶ ميليارد ريال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوري در فروردين ماه توسط موسسه اعتباري ملل

پرداخت بيش از ۸۶ ميليارد ريال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوري در فروردين ماه توسط موسسه اعتباري ملل

اقتصادتهران: موسسه اعتباري ملل به منظور ايفاي مسئوليت اجتماعي در فروردين ماه بيش از ۸۶ ميليارد ريال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوري پرداخت كرد.

مقالات بيشتر:دفتر عقد شيك

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ملل: اين موسسه در راستاي حمايت از سنت پسنديده ازدواج و افزايش جمعيت نسبت به پرداخت مبلغ ۸۶/۷۰۰ ميليون ريال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوري در فروردين ماه اقدام نمود

اين گزارش مي افزايد موسسه اعتباري ملل در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۰۰/ ۸۷۷/ ۴ ميليون ريال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت كرد كه نسبت به سال ۱۴۰۰ رشدي بيش از ۵۲ درصد داشته است.

مقالات ديگر:ظروف كرايه آجودانيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۱:۳۱ توسط:daryaa موضوع:

وام فوري ۵۰۰ ميليوني بدون ضامن براي همه | وام فوري با اقساط بلند مدت و شرايط عالي براي دريافت

وام فوري يك نوع وام پرطرفدار بين كسانيكه به پول زياد در مدت زمان كم براي راه اندازي شغل يا ازدواج نياز دارند است.

به گزارش اينتيتر به نقل از ساناپرس، وام فوري يك نوع وام پرطرفدار بين كسانيكه به پول زياد در مدت زمان كم براي راه اندازي شغل يا ازدواج نياز دارند است. وام فوري از سوي بانك ها براي افراد خاص يا عام ارائه ميشود. وام فوري با تحويل يك تا سه روزه ميباشد. ما در سايت سرگرمي روز جديدترين اخبار از وام فوري را براي شما قرار داده ايم. در ادامه بروزترين خبر از اعطاي وام فوري را مشاهده ميكنيد.

اگر به دنبال دريافت وام فوري بدون ضامن هستيد مي‌توانيد طرح اعتبارينو بانك اقتصاد نوين را انتخاب كنيد.

مقالات بيشتر:دفتر عقد شيك غرب تهران

شرايط دريافت وام فوري ۱۴۰۲ بانك اقتصادنوين

دارندگان حساب‌هاي بلندمدت يا واحدهاي صندوق‌‌هاي سرمايه‌گذاري درآمد ثابت بانك اقتصادنوين مي‌توانند تا ۸۰ درصد سپرده خود وام فوري بدون ضامن دريافت كنند كه سقف آن ۵۰۰ ميليون تومان است. در ادامه شرايط دريافت وام فوري ۱۴۰۲ بانك اقتصادنوين را توضيح خواهيم داد.

شرايط دريافت وام فوري ۱۴۰۲ بانك اقتصادنوين

بر اساس طرح اعتبارينو بانك اقتصاد نوين، فرد متقاضي ابتدا بايد نسبت به افتتاح حساب صندوق‌‌هاي سرمايه‌گذاري درآمد ثابت يا حساب بلندمدت بانك اقتصاد نوين اقدام كند. با داشتن اين حساب و طي شرايط خواسته شده وام فوري بدون ضامن دريافت مي‌كنيد. وام‌گيرنده نبايد به بانك بدهكار يا داراي چك برگشتي باشد.

سقف وام فوري بدون ضامن ۱۴۰۲

رقم وام فوري ۱۴۰۲ بانك اقتصادنوين متغيير است. درواقع تا ۸۰ درصد سپرده خود مي‌توانيد وام بگيريد.

ضامن وام فوري ۵۰۰ ميليوني

بخشي از سپرده شما به عنوان ضامن مسدود مي شود. همچنين واحدهاي صندوق سرمايه‌گذاري درآمد ثابت نيز به عنوان ضامن در نظر گرفته مي‌شود. سود حساب بلند مدت يكساله يا دوساله اين بانك، ۱۶ يا ۱۸ درصد است و در مدتي كه سپرده شما به دليل دريافت وام فوري ۱۴۰۲ مسدود است، همين درصد سود به مشتري تعلق مي‌گيرد. اما اگر واحد در صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري داريد، سود هر ماه صندوق سپرده اين تسهيلات متغير است.

دوره بازپرداخت تسهيلات فوري بدون ضامن بين ۳ تا ۳۶ ماه است ولي مي‌توانيد صورتحساب را يكجا پرداخت يا قسطي تسويه مي‌كنيد. سود اين تسهيلات ۱۷.۵ و ۱۶ درصد است كه با توجه به زمان حساب بلندمدت (يكساله و دوساله) و صندوق سرمايه‌گذاري متغير است.

قسط وام ۵۰۰ ميليوني بانك اقتصانوين

مبلغ ماهانه هر قسط ۱۷,۳۳۲,۶۶۶ تومان است. در نهايت شما ۱۴۶,۲۳۷,۱۸۶ تومان به عنوان سود پرداخت مي‌كنيد و ۶۴۶,۲۳۷,۱۸۶ تومان به بانك طي ۳۶ ماه باز مي‌گردانيد.

نكته مهم درباره وام فوري بانك اقتصادنوين

 

يكي از شرايط طرح اعتبارينو بانك اقتصادنوين اين است كه وام‌گيرنده تنها مجاز به خريد از فروشگاه‌هاي طرف قرارداد با اعتبارينو است. پس از تاييد بانك با مراجعه به تارنماي اعتبارينو به نشاني etebarino.com مراجعه كنيد و پس از ثبت‌نام، كالاهاي موردنياز خود (وسايل نقليه، لوازم خانگي، پوشاك، كالاي ديجيتال و….) را از فروشگاه‌هاي طرف قرارداد تا سقف تعيين شده وام فوري ۱۴۰۲ خريداري كنيد.

مدتي است كه بسياري از بانك ها براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود وام بدون ضامن ارائه مي كند. در اين مطلب شرايط دريافت وام ۱۰۰ ميليوني بدون ضامن بانك ملي را توضيح مي دهيم.

اگر پيدا كردن ضامن وام بانكي براي شما مشكل است، مي‌توانيد از برخي بانك‌ها بدون ضمانت شخص ديگري و تنها با اعتبارسنجي بانكي خودتان تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان وام بگيريد. در ادامه شرايط دريافت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانك ملي را به طور كامل توضيح خواهيم داد.

شرايط وام بدون ضامن بانك ملي براي كارمندان دولتي و خصوصي

تمامي كارمندان و بازنشستگان دولتي كه حقوق و مزاياي خود را از بانك ملي دريافت مي‌كنند، مي‌توانند با اعتبارسنجي بانك مركزي تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان وام در قالب كارت اعتباري دريافت كنند. فراموش نكنيد وام‌گيرنده دولتي حتما بايد داراي اعتبارسنجي بانكي A، B يا C بانك مركزي باشد.

اگر كارمند بخش خصوصي هستيد و حقوق شما به حساب اين بانك واريز مي‌شود براي دريافت وام با اعتبار سنجي بايد رتبه بانكي A، B را كسب كنيد و اگر رتبه شما C باشد براي دريافت اين وام به يك ضامن هم نياز خواهيد داشت.

ارائه سفته و نامه كسر از حقوق براي كارمندان دولتي و خصوصي با هر رتبه بانكي لازم است.

سود وام بانك ملي

سود وام بدون ضامن بانك ملي ۱۸ درصد است. بنابراين اگر شما ۱۰۰ ميليون وام دريافت كنيد ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان طي ۴۸ ماه سود پرداخت خواهيد كرد.

مدت بازپرداخت وام بدون ضامن بانك ملي​

براي پرداخت اقساط وام ۵۰ ميليون توماني بدون ضامن بانك ملي ۳۶ ماه زمان داريد و اگر وام ۱۰۰ ميليوني بدون ضامن را دريافت كنيد در ۴۸ ماه بايد اقساط خود را تسويه كنيد.

رقم اقساط وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانك ملي

براي سقف ۱۰۰ ميليوني ماهانه ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان قسط پرداخت خواهيد كرد و در نهايت ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانك بازمي‌گردانيد.

در طرح تسهيلات با دستگاه كارتخوان بانك ملي دارندگان دستگاه‌هاي كارت‌خوان بانك ملي مي‌توانند با ايجاد ميانگين حساب حداقل ۶ ماه تا سقف ۲ ميليارد تومان تسهيلات دريافت كنند.

نام وام

تسهيلات با دستگاه كارت‌خوان

سود

۱ %

اين تسهيلات داراي سود ۱ تا ۲۳ درصد است.

 

سقف وام

۲,0۰۰ ميليون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمي

سند ملك

اعتبار شغلي

نياز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

ميزان سپرده

۵۰۰۰۰۰۰۰

حداقل سپرده براي اين تسهيلات ۵۰ ميليون تومان است

مدت زمان خواب سپرده

۶ ماه

حداقل مدت زمان ميانگين حساب ۶ ماه است

مسدودي سپرده

نسبت مبلغ وام به ميزان سپرده

۳۰۰

حداكثر زمان بازپرداخت

۳۴ ماه

قسط وام

۵۶,۴۱۶,۱۹۹ تومان

كل سود وام

۳۰,۹۸۳,۱۵۳ تومان

مجموع رقم وام و سود

۲,۰۳۱,۰۳۳,۱۵۲ تومان

سپرده جداگانه

 

 

هزينه‌هاي جانبي

 

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشكيل پرونده و اعتبار سنجي

 

شرايط و مقررات

 

وام گيرنده به بانك بدهكار يا داراي چك برگشتي نباشد

 

در اين طرح شما بايد از قبل نزد بانك ملي داراي حساب بوده باشيد. به طوريكه اگر حداقل تا ۶ ماه در نزد اين بانك داراي حساب باشيد و ۳ ماه بعد از آن نيز به صورت مداوم گردش حساب داشته باشيد مي‌توانيد تا ۳ برابر سپرده خود و تا سقف ۲ ميليارد تومان تسهيلات دريافت كنيد. بازپرداخت اين تسهيلات ۳۶ ماهه است و نياز به ضامن رسمي، داراي جواز كسب يا سند ملكي دارد. سود اين تسهيلات نيز بر اساس معدل حساب و ضريب برابري تسهيلات بين ۱ تا ۲۳ درصد است.

 

اگر ضامن رسمي نداريد مي توانيد تا سقف ۵۰ ميليون تومان از بانك آينده وام دريافت كنيد.

 

اگر نقدينگي كافي براي خريد كالا نداريد، مي توانيد با «طرح آينده داران» تا سقف ۵۰ ميليون تومان از بانك آينده وام دريافت كنيد كه نياز به ضامن رسمي ندارد. در ادامه شرايط وام بدون ضامن رسمي بانك آينده را توضيح خواهيم داد.

 

شرايط دريافت وام بدون ضامن رسمي ۱۴۰۲

 

براي دريافت وام بدون ضامن بانك آينده ابتدا بايد در يكي از شعب اين بانك حساب باز كنيد. تمامي حساب‌هاي كوتاه مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و جاري مشمول دريافت اين وام خواهند شد. وام‌ گيرنده بايد به بانك بدهكار يا داراي چك برگشتي نباشد و در ليست سياه بانك مركزي نيز قرار نداشته باشد.

 

ضمانت وام بانك آينده

 

اين بانك مسدودي سپرده و اعتبار شغلي را به عنوان ضمانت قبول مي كند. همچنين كارمندان دولت با ارائه معرفي‌نامه از محل كار خود مي‌توانند ضامن خود شوند.

 

سقف وام بدون ضامن بانك آينده

 

در اين طرح مي‌توانيد حداقل ۱ ميليون و حداكثر ۵۰ ميليون تومان وام بدون ضامن دريافت كنيد. توجه كنيد با اين وام تنها مي توانيد از فروشگاه‌هاي ايران مال خريد خود را انجام دهيد.

 

مدت بازپرداخت و سود وام بدون ضامن بانك آينده

 

سود تسهيلات بدون ضامن برحسب دوره بازپرداخت ۷ درصد (۶ماهه) يا ۲۳درصد (۲۴ماهه) است.

 

سود وام بانك آينده

 

رقم سود وام بانك آينده ۸۲۰,۶۲۵ تومان براي سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و ۱۲.۸۴۷.۹۶۷ براي سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

 

تعداد قسط وام بدون ضامن رسمي بانك آينده

 

رقم ماهانه ۶,۸۰۳,۴۳۷ تومان براي سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و رقم ماهانه ۲.۶۱۸.۶۶۵ براي سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

مقالات بيشتر:اجاره باند غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۱:۵۲ توسط:daryaa موضوع:

4643 ازدواج در خراسان شمالي ثبت شد

به گزارش خبرگزاري مهر و به نقل از روابط عمومي ثبت‌اسناد و املاك خراسان شمالي اميد خيرخواه به موضوع تشكيل خانواده اشاره و اظهار كرد: يكي از مهم‌ترين موضوعات در هر جامعه‌اي به حوزه خانواده مربوط است و به دليل همين اهميت از آن به‌عنوان يكي از نهادهاي اجتماعي پايه‌اي ياد مي‌شود.

مديركل ثبت‌اسناد و املاك خراسان شمالي با اشاره به فرهنگ سبك زندگي اسلامي گفت: بنا بر اظهارنظر پژوهشگران و جامعه شناسان تغيير در سبك زندگي اصلي‌ترين عامل كاهش ازدواج و افزايش طلاق در جامعه است.

وي يكي از راهكارهاي كاهش طلاق را تقويت كانون خانواده دانست و افزود: آموزش‌هاي همسر داري راهكار اصلي براي كاهش طلاق، تسهيل ازدواج‌هاي آسان و ساده و همچنين تقويت پشتوانه‌هاي عاطفي و معنوي و مالي در زوج‌هاي جوان همراه با تقويت سبك زندگي اسلامي در كانون خانواده‌ها و جامعه ازجمله موارد اصلي در مسير گسترش سنت حسنه ازدواج پايدار است.

خيرخواه ادامه داد: تأملي بر روند آمارهاي طلاق در كشور نشان مي‌دهد كه اين موضوع در كشور نگراني‌هاي زيادي را ايجاد كرده زيرا بر اساس گزارش سامانه ثبت آني ازدواج و طلاق كه در دفاتر رسمي ازدواج و طلاق استان فعال است در شش ماهه سال ۹۹ آمار طلاق نسبت به مشابه سال گذشته با ثبت يك هزار و ۱۶۴ واقعه در ۱۶ دفتر طلاق استان ۸ درصد افزايش داشته است.

مديركل ثبت‌اسناد و املاك خراسان شمالي در انتها به ميزان ازدواج‌هاي ثبت‌شده در دفاتر رسمي اشاره كرد و گفت: طي شش ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۶۴۳ عقد ازدواج در ۳۵ دفتر ازدواج سطح استان نيز ثبت‌شده است.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۰۶ توسط:daryaa موضوع: