daryaa daryaa .

daryaa

دفاتر ازدواج همدان زوج و فرد شدند!

اصغر پيرهادي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: دفاتر رسمي ثبت ازدواج بر اساس شماره دفتر يعني شماره‌هاي زوج در روزهاي زوج و شماره‌هاي فرد در روزهاي فرد فعال هستند.

وي اضافه كرد: در دفاتر ازدواج محلي براي نشستن زوجين و حضور اعضاي خانواده و فاميل براي برپايي جشن جزئي حين عقد پيش بيني شده كه مقر شد براي پيشگيري از تجمع، اجازه برگزاري مراسمي در داخل دفاتر داده نشود.

مديركل ثبت اسناد و املاك استان همدان بيان كرد: همچنين مقرر شده كه متوليان دفاتر ثبت ازدواج تنها اجازه ورود عروس و داماد به همراه والدين و چند شهود براي خواندن خطبه عقد را بدهند.

پيرهادي تاكيد كرد: حضور ديگر اعضاي خانواده و فاميل و برگزاري هر گونه مراسمي در داخل دفاتر رسمي ثبت ازدواج ممنوع است و با متخلفان برخورد قانوني مي شود.

وي بيان كرد: به گفته كارشناسان حوزه بهداشت و درمان يكي از عوامل اصلي شيوع بيماري كرونا برگزاري مراسم و تجمع ها و رعايت نكردن فاصله گذاري فيزيكي است بر اين اساس از تجمع در دفتر ثبت ازدواج جلوگيري شده است.

وي اظهار داشت: تاكنون در اين باره گزارش تخلفي ثبت نشده و تنها يك مورد تجمع در نوروز ۹۹ اتفاق افتاد كه برخورد لازم صورت گرفت.

به گزارش علوم پزشكي همدان، حدود ۳۹ درصد بيماران به علت شركت در اجتماعات، دورهمي، مراسم عروسي، مهماني و مجلس ختم به كرونا مبتلا شدند و سهم تماس‌هاي درون خانگي ۵۶ درصد است.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۰:۲۷ توسط:daryaa موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :