daryaa daryaa .

daryaa

اظهارات مينو محرز درباره چگونگي مسموميت دانش‌آموزان

شواهد و قرائن نشان مي‌دهد آنچه كه بر سر دانش‌آموزان مي‌آيد نمي‌تواند عامل ويروسي داشته باشد، هرچه هست بايد يك نوع سم باشد.

خبرآنلاين: مينو محرز با بيان اينكه سم مي‌تواند اين علائمي را كه در دانش‌آموزان مي‌بينيم، ايجاد كند، ادامه مي‌دهد: البته متخصصان سم‌شناسي و مسموميت مي‌توانند توضيحات بيشتري بدهند.

 مينو محرز، متخصص عفوني با تاكيد بر اينكه درباره مساله مسموميت دانش‌آموزان دختر در كشور بايد متخصصان حوزه سم شناسي و مسموميت نظر بدهند، مي‌گويد: در حوزه مسموميت نمي‌توانم نظر بدهم اما در هرحال شواهد و قرائن نشان مي‌دهد آنچه كه بر سر دانش‌آموزان مي‌آيد نمي‌تواند عامل ويروسي داشته باشد، هرچه هست بايد يك نوع سم باشد.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

او با بيان اينكه سم مي‌تواند اين علائمي را كه در دانش‌آموزان مي‌بينيم، ايجاد كند، ادامه مي‌دهد: البته متخصصان سم‌شناسي و مسموميت مي‌توانند توضيحات بيشتري بدهند.

محرز درباره شيوع مجدد كرونا در كشور مي‌گويد: به وضوح تعداد مبتلايان به كرونا با علائمي مثل گلودرد، تب و لرز، علائمي گوارشي و مانند آن زياد شده است و اين‌طور كه مردم نسبت به استفاده از ماسك بي‌خيال شده‌اند بايد انتظار داشته باشيم كه ابتلا به كرونا افزايش پيدا كند.

او با بيان اينكه ۹۵ درصد مردم ديگر از ماسك استفاده نمي‌كنند، هشدار مي‌دهد: با توجه به اينكه خريد و سفرهاي نوروزي را هم در پيش داريم، احتمال زياد شدن مبتلايان به كرونا قطعي مي‌شود.

اين پزشك ادامه مي‌دهد: خوشبختانه بخاطر واكسن و ابتلاي قبلي به كرونا در بسياري از افراد، اين ويروس در حال حاضر ميزان بستري‌هاي زيادي ندارد اما براي كساني كه بيماري‌هاي زمينه‌اي دارند همچنان ابتلا به كرونا خطرناك است.

او مي‌گويد: زيرسويه XBB در حال حاضر در بين مبتلايان شيوع بيشتري دارد و آزمايش‌ها نشان مي‌دهد بجز اين زيرسويه، زيرسويه‌اي كه در آمريكا شيوع يافته نيز در ايران وجود دارد.

مقالات ديگر:دفتر ازدواج شيك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۶:۳۱ توسط:daryaa موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :