daryaa daryaa .

daryaa

كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در كليبر

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ميرمهدي قريشي زاده در نشستي با مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان با موضوع بررسي مسائل و مشكلات ثبتي شهرستان ضمن رضايت مندي از روند رو به رشد صدور اسناد رسمي املاك در شهرستان اظهار اظهار داشت: اميدواريم با سرعت بخشيدن به اين امر شاهد تاثير آن در كاهش اختلافات ملكي و ورود پرونده ها به مراجع قضايي باشيم.

وي افزود: خوشبختانه كمتر از 5 درصد اسنادي كه صادر مي شود منتهي به طرح پرونده در مراجع قضايي مي شوند كه از اين تعداد هم پرونده هاي قابل توجهي در مراحل بدوي دادخواهي رد مي گردند.

رئيس دادگستري شهرستان كليبر با اشاره به معايب مشهود اسناد اصلاحات ارضي و اهميت صدور اسناد رسمي و اجراي طرح حدنگار گفت: خواستار گسترش و سرعت بخشيدن اين طرح در كشور به ويژه شهرستان كليبر شد.

 قريشي زاده ادامه داد: كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در شهرستان را از جمله مشكلات اين شهرستان است.

وي از خدمات ابراهيم نوري رئيس اداره ثبت اسناد شهرستان كليبر تقدير و براي سرپرست جديد شهرستان آرزوي توفيق كرد.

افخمي، مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با تشكر از تعامل تنگاتنگ دستگاه قضايي با اداره ثبت اسناد هدف مشترك هر دو مجموعه را خدمت به آحاد مردم عنوان و اظهار داشت: وظيفه ماست كه خدماتي را ارائه دهيم كه در شأن و منزلت مردم باشد و در اين را از هيچ تلاشي دريغ نمي كنيم.

وي افزود: در اين راستا در دوسال گذشته به اندازه 40 سال كار شده و اسنادي كه در اين دو سال صادر شده اند گواه اين مدعاست.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج شهرك غرب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۰۹ توسط:daryaa موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :